Alpes du Sud Mérinos to szwajcarska firma szyjąca z materiałów z wełny z merynosów ubranka dla dzieci.
To mała firma, której właścicielka mieszka w Szwajcarii i tam jest siedziba firmy, natomiast sama pochodzi z Nowej Zelandii. To okazało się być istotnym elementem przy projektowaniu loga. Miało ono zawierać element nawiązujący do korzeni właścicielki marki.Zaproponowałsm, zeby tym motywem były rysunki i tatuaże maoryskie (Maorysi to autochtoniczna grupa etniczna Nowej Zelandii).
Logo stworzyło połączenie wspomnianego motywu z tatuażów maoryskich z sylwetkami gór (Alpy), narysowanymi „dziecięcą kreską”.
Sygnet składa się z 2 par takich samych elementów (górek). Pojedynczy element stworzył znaczek, którym sygnowane jest każde ubranko.

Logo oraz jego podstawowe cechy zostały przedstawione w prostym guideline.
Najważniejsze punkty, wytyczne, które otrzymał klient to:
- Krótki graficzny opis elementów i historii powstania nowego logo;
- Podstawowa wersja logo;
- Wersja horyzontalna;
- Konstrukcja logo;
- Obszar bezpieczny;
- Minimalna wielkość logo do użytku w druku i na ekranie
- a. Kolorystyka logo: (RGB, CMYK, Pantone, Hex Color);
b. Wersje czarnobiałe; - Przykłady innych kolorów;
- Sugestie tła na którym miało by zaistnieć logo;
- Niedopuszczalne zniekształcenia i zmiany znaku;
- Ikony na stronę www i profilowe grafiki na portale społecznościowe (Instagram, facebook)
fot. Alpes Du Sud fot. Alpes Du Sud fot. Alpes Du Sud fot. Alpes Du Sud fot. Alpes Du Sud
W trakcie współpracy i rozwijania się marki pojawiają się nowe potrzeby i w związku z tym powstają kolejne elementy identyfikacji. (kartki okolicznościowe, ulotka, zawieszki do ubrań, metki informacyjne, posty do social mediów).
